Indahnya Raya Bersama Keluarga Tercinta

9/29/2009 08:42:00 AM, Posted by die_laksamana, No Comment

Bersama Seluruh Ahli Keluarga

Semua Anakanda Bonda Halimah Awang Yang Tercinta ( Tiada - Roslan )

Kekanda Pertama ( Othman ) Dan Keluarga

Kekanda Kedua ( Aziz ) Dan Keluarga

Kekanda Ketiga ( Zaiton ) Dan Keluarga

Kekanda Keempat ( Alias ) Dan Keluarga

Kekanda Kelima ( Wahab ) Dan Keluarga

Kekanda Keenam ( Zaleha ) Dan Keluarga
Kekanda Ketujuh ( Roslan ) - Tidak Hadir
Diriku Sendiri - kelapan ( Rosdi ) - Hadir Tapi Lupa Nak Ambil Gambar

Ahli Keluarga Lelaki Sahaja

Ahli Keluarga Perempuan Sahaja

Pasangan Romantis

Pra Persidangan Meja Petak

Sedang Melayan Sate


Gaya Seorang Pro Sedang Membakar Sate


Ini Ialah Sate...Semua Orang Pun Tahu !!


Bersidang Sambil Bersantai

Awas !! Ini Adalah Gaya Sahaja. Jangan Tiru Di Rumah



Sedang Bermesra Dengan Monyet





T
anggal 22 September 2009 ( Hari Raya Aidil Fitri Ke-3 ), takdir Ilahi telah menemukan kita semua. Pertemuan yang sangat indah yang tidak pernah berlaku sebelum ini. Biar pun kita semua dipisahkan sementara oleh batasan tugas dan tempat, namun keakraban dan rasa insaf persaudaraan telah menemukan kita semua. Satu peristiwa yang amat sukar terjadi lebih-lebih lagi setiap daripada kita mempunyai komitmen tertentu yang kadang-kadang mengheret diri terpisah jauh daripada keluarga tercinta. Syukur kepada-Mu Ilahi di atas kurniaan nikmat ini.


Betapa gembiranya hatiku dapat bersama semua ahli keluarga. Terasa seolah-olahnya kami semua kembali semula kepada zaman kanak-kanak sebelum ini. Zaman yang penuh dengan ketawa dan air mata. Tapi semua itu hanyalah tinggal kenangan sahaja. Segala-galanya sudah pun berubah. Apa yang kami harapkan ialah anak-anak kami dapat menghayati sedikit sebanyak bahawa inilah tempat tumpah darah ayah dan ibu mereka. Mengenang kembali setiap detik kehidupan yang telah dilalui sehinggalah masing-masing membawa haluan hidup sendiri. Belajarlah daripada kehidupan ini dan warisi setiap langkahnya kepada anak-anak generasi akan datang.

Sayangnya, ibu yang kami cintai telah kembali ke rahmatullah pada 15 Julai 2007. Andainya masih ada, pasti dia merasa gembira dengan situasi indah ini melihat anak-anaknya berkumpul di hari yang mulia dengan cucu-cucunya yang semakin hari semakin ramai. Dengan kasih sayang yang telah dihulurkan sepenuh hatinya sebelum ini dihargai oleh setiap anaknya. Doa kami buat ibu tercinta agar sentiasa dilimpahi rahmat oleh Allah Taala. Amin....

Laksamana
Bangi 25 September 2009

No Comment